Wednesday, July 7, 2010

berpuitis di kala senja..

hehehe..

aku baru sahaja pulang dari menghantar adik lelaki ku ke kolej.. sedeyh itu sedeyh.. takde sape da nak aku buli di rumah.. hehe.. jd.. sebelum aku blah meninggalkan adik aku di sana, aku buli dye.. dan dye memang adik yang baek kerana melayan sahaja kerenah ak.. sayang kamu bro!!!!

topik di atas tu?

tidak ade sekelumit pun berkenaan dengan isi entry ni.. saja nak membuatkan cikgu bahasa melayu aku bangga dengan aku kerana bermadah-madah.. aku memang sengal. :)

sejak kebelakangan ni aku kemaruk dengan lagu2 jiwang karat.. aku pun tak tahu kenape.. tp syok oh lau dengar! mendayu2! hahahahha.... ain jiwang seyh.. adeyh.. tolong! hahahahahah

lately xleh nk kuarkan lagu ni dari kotak pemikiran aku.. lagu "The Only Exception" by Paramore.. haha.. terasa seperi betul2 menceritakan perasaan aku sekarang ini.. so aku letakkan lyric di sini untuk korang sing along lau nak ok?




The Only Exception - Paramore

When I was younger
I saw my daddy cry
And curse at the wind
He broke his own heart
And I watched
As he tried to reassemble it

And my momma swore that
She would never let herself forget
And that was the day that I promised
I'd never sing of love
If it does not exist

But darling,
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception

Maybe I know, somewhere
Deep in my soul
That love never lasts
And we've got to find other ways
To make it alone
Keep a straight face

And I've always lived like this
Keeping a comfortable, distance
And up until now
I had sworn to myself that I'm
Content with loneliness


Because none of it was ever worth the risk

Well, You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception

I've got a tight grip on reality
But I can't
Let go of what's in front of me here
I know you're leaving
In the morning, when you wake up
Leave me with some kind of proof it's not a dream

Ohh---

You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception

And I'm on my way to believing
Oh, And I'm on my way to believing...


:) sweet kan? sangat2 mencintai paramore sekarang ini.. oh oh! mama! saya mahu bekerja.. bosan dgn poket yang senantiasa kosong dan berhabuk...

No comments: